ページ

2012年3月15日木曜日

Lets Get Sketchy! Challenge#2 and 毎日LO作り隊

Crop Partyの毎日LO作り隊イベント「フラワー使わない作品」がはじまりました!
このイベントは3日間連続でお題に沿って作品を作るものです。
今回のお題はイベント名の通り「立体フワラーを使わない作品」です。
1日目の今日はLets Get Sketchy! Challenge#2のスケッチを使って作りました。


My layout is here.

-Sweet Memories-
supplies:
pattern papers...American Crafts
stickers...Echo Park
buttons, jewels...Cosmo Cricket
dew drops...?
pins...Webstere's Pages
pearl pen...KURETAKE(ice white)

LO作り隊では立体フラワーはダメだけど、ステッカーやダイカットや切り出しの花はok!なので、お花のステッカーを使いまくりました~♪
コスモクリケットのステッカー3種類をまぜまぜで作りました。


ミツバチはポップアップしました。
小さい方の写真の周りの茶色のステッカーまわりにパールペンを使ってます。


この雲のステッカーがかわいい♪
ウェブスターのピンは初めて使いました。
大きめの丸いステッカーの上にはデュードロップをつけました。
これもかわいいです。


横っちょのお花のステッカーはポップアップしてボタンやパールつけてみました。

写真は一昨年の保育園の運動会の時のものです。
最初で最後の長男と一緒の運動会。
もう歩けるようになっていたので楽だと思いきや、かけっこなどの種目の頃には眠くてグズっておりました。

今日も楽しく作れました。
明日もフラワーなし...
ちょっと大変ですが、がんばります(*^-^*)

10 件のコメント:

  1. Great job with the sketch! Love the bright colors! Thanks for playing along at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  2. Beautiful page, makes me long for summer time!

    返信削除
  3. Lovely page. All so bright and alive.
    Thanks for playing with us at LGS.

    返信削除
  4. this is sooo cute, love the little banner and the tree, very creative and perfect for a childs page, thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  5. super cute.. love the scenery on the page... great take on the sketch and thanks for playing along at LGS

    返信削除
  6. such a cute LO! love the tree, the cloud, the border! thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  7. Cute LO! Love the tree. Thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  8. Great job with the sketch! Love the papers and colors. Thanks for joining us at LGS :-)

    返信削除
  9. わーー!これもかわいいLOですね!
    こういうステッカーをポップアップするときは剥離紙ごと
    柄に沿ってカットするんでしょうか?かわいいーー!
    あと雲にフラッグのところもとっても好きです!
    thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  10. Lovely layout! Thanks so much for participating! www.kerripowell.blogspot.com

    返信削除