ページ

2012年3月16日金曜日

Stuck Sketches , PMB and 毎日LO作り隊

Crop Partyの毎日LO作り隊イベント「フラワー使わない作品」に参加しています。
このイベントは3日間連続でお題に沿って作品を作るものです。
今回のお題はイベント名の通り「立体フワラーを使わない作品」です。
2日目の今日は、Stuck Sketches March 1stのスケッチを使いました。

I have participated in the event of Crop Party.
This event is what makes the work along the theme for three consecutive days.
The theme is do not use the 3D flower".
I used a sketch of Stuck Sketches March 1st-part2 today.



My layout is here.


-{yum}-
supplies:
pattern papers, die-cuts...Basic Grey
stickers...Making Memories
chipboard stickers...Sassafras Lass
chipbords...Maya Road
others...




サッサのフラワーのチップボードを重ねてみました。
鳥さんはマヤのチップボードにアクリルで色をつけました。
Jenni BowlinのDabberの色がかわいい♪


周りは刺繍糸で縫いました。
音譜のスタンプを押してボーダーっぽく(?)してみました。
作った後で気が付いたんだけど、リボンに花がついてる...
毎日LO作り隊のお題大丈夫かな?
タイトルのステッカーはフェルトでできています。


This brids so cute!

写真は佐野のアウトレットに行ったときのものです。
スタバのコーヒーを美味しそうに飲んでる次男です。
ママのをとってね...(´・ω・`;)

今回はPage of My Bookにも参加しました。

chapter / 17 ------ YUM!

今回は時間がかかりましたが、楽しく作れました。
Crop Partyのイベント、明日もがんばります。

3 件のコメント:

  1. Fab pge! so colourful and fun. Thanks for joinging us at Stuck sketches!

    返信削除
  2. Love your take on the Stuck?!Sketch (March 1st). Your banner looks beautiful!
    What beautiful photo's of your little person. Love the little bird!
    Thanks for joining us over at Stuck?!Sketches
    Cheers Kim

    返信削除
  3. こんにちは!とっても楽しい1枚ですね!色の組み合わせもすっごく素敵です☆(*^_^*)

    返信削除