ページ

2013年1月31日木曜日

第9回!あみだでLO作り隊(2日目)

Crop Partyの「第9回!あみだでLO作り隊」に参加中です。
このイベントは1月29日~31日の3日間連続でLOを作ってあみだくじに参加しよう!というものです。
2日目は12インチを作りました。
My layout is here.
Precious
メーカーごちゃまぜです(^^ゞ
初めて12インチにマステを使いました。

タイトルはチップボードをレーザーでカットしたものです。
アクリル絵の具とインクでグラデーションっぽくしたつもりです...

バナーは元からミシン掛けされてるものです。
恐るおそる切り離してポップアップしました。

バナーを適当なところで切ったら余ってしまったので、こちらにもつけてみました。

マステの透け感がイイ感じです♪

今回はこちらのスケッチを使いました。
 
 
2013年になってはじめての12インチを作りました。
この曖昧な色合い結構気に入ってます。
海外のチャレンジも久しぶりです。
今回も楽しく作れました。
ありがとうございました。
明日も頑張ります。

9 件のコメント:

  1. Great job with the sketch - love all the layers in your layout! Thanks so much for joining us at Let's Get Sketchy!

    返信削除
    返信
    1. Thanks for the comment!
      I also want to challenge next.

      削除
  2. you did an awesome job with this, love it! thanks for joining us at LGS!

    返信削除
    返信
    1. Thank you for the comment. It was able to make happily.

      削除
  3. Your layout is gorgeous! I love the watercolor look to the background! Fabulous product choices! Thanks so much for playing along with us at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  4. Beautiful work! Perfect title for your photo. Thanks for joining in at LGS!

    返信削除
  5. very cute page.. soft colours.. thanks for playing along at LGS

    返信削除
  6. Very beautiful! Love all your little details. Thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  7. Wow! This is just stunning. Thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除