ページ

2013年9月20日金曜日

第14回!あみだでLO作り隊 1日目

CropPartyの「第14回!あみだでLO作り隊」に参加しました。
こちらは、9月19日~21日の3日間連続でSB作品を作ってアミダに参加しよう!というイベントです。

昨日が1日目、CropParty内のコミュでネットクロパをしながら作りました。

◆ Remember ◆

今回はこちらのスケッチを上下逆にして使いました。


片ダンボールにメーカーごちゃまぜで作りました。
わかるところで、AmericanCrafts、Webstere’s Pages、Studio Calicoなど・・・


タイトルはluminous*orbitでレーザーカットしたものです。
ジェッソやミストやいろいろ塗ってキラキラさせました。
星もクラックルペイントやミスト、グリマーグラムなど使いました。
ボタンもちょこっとキラキラ塗ってます。


いろいろなペーパーを重ねています。
ペーパーはディストレスしたり、くしゃくしゃにしたり、インキングして少し汚したりしています。
メッシュシートも使っています。
片ダンボールに飛ばしたジェッソと合う感じで気に入ってます。


星のかたちのクリップも適当に付けたら、写真の望遠鏡の先にある感じになって気に入ってます♪
スケッチにもともと☆があったので作りやすかったです。
ネットクロパもいろんな方といろいろコメし合って楽しかった(〃ω〃)
すごく充実したクロップタイムになりました。
今度はリアルにお喋りしながら作ってみたい!と思いました。

作り隊1日目、すごく楽しく作れました♪
今日も頑張って作りたいと思います。
ありがとうございました(*^▽^*)

8 件のコメント:

  1. I absolutely love how you turned the sketch upside down and used it! Fantastic job! This is gorgeous! Thanks so much for playing along with us at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  2. Love your take on the sketch! Thanks for joining us this week at LGS!

    返信削除
  3. Fantastic take on the sketch. Just love all your layers!! Thanks for playing along with us this week at LGS!

    返信削除
  4. A fantastic take on the sketch. Love all the layers of papers :)
    Thank you for playing along with our sketch at Let's Get Sketchy :)

    返信削除
  5. ohhhh what a great page and photo!!!! LOVE THIS!!!! sooo glad you played along with Lets Get Sketchy!!!!

    返信削除
  6. Gorgeous - love the corrugated background. Thanks for playing at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  7. Awesome layout! I love your background and all the layers. Thanks so much for playing along with us at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  8. What a great take on the sketch !!! Thanks for playing along with LGS!!

    返信削除